Βάλε τη Γυμναστική στη ζωή σου, μπορείς!

Μήπως είσαι από τις γυναίκες σαν και εμένα που στην αρχή της χρονιάς έβαλαν μεταξύ άλλων στόχων να ξεκινήσεις γυμναστήριο; Μάταια, όμως. Μήπως λίγο πριν το Πάσχα σκέφτηκες ότι αμέσως μετά θα ξεκινήσεις να γυμναστείς μόνη σου; Δυστυχώς έμεινε ευσεβής πόθος! Πόσες φορές αρχές του μήνα ή και της εβδομάδας δεσμεύτηκες ότι δεν πάει άλλο, πρέπει να γυμναστείς, αλλά και πάλι απογοητεύτηκες; Αν στα παραπάνω αναγνωρίζεις κοινά στοιχεία, welcome to the club, σκέψου πριν αποφασίσεις τι θα κάνεις τελικά με τον εαυτό σου και πόσο πολύ τον αγαπάς!

Εσύ, εγώ, όλες μας θέλουμε ένα γυμνασμένο σώμα, με πλάκα κοιλιά, φοβερούς κοιλιακούς, τέλειους γλουτούς και σφιχτά πόδια. Όμως τι κάνουμε για αυτό;

Δεν υπάρχει δεν μπορώ αλλά δεν θέλω. Πάντα θα υπάρχουν δικαιολογίες που θα σου βάζουν εμπόδια σε όλα όσα θέλεις να κάνεις για τον εαυτό σου. Όμως τι κάνεις και για αυτό;

Σκέψεις που σε εμποδίζουν να γυμναστείς:

1. Δεν είμαι και πολύ fan της γυμναστικής
Σε ένα γυμναστήριο σίγουρα μπορείς να βρεις κάποιο είδος άσκησης που θα σου αρέσει και θα σε παρακινήσει να σηκωθείς από το καναπέ σου. Τα όργανα γυμναστικής, τα ποικίλα ομαδικά προγράμματα. Η γυμναστική δεν είναι καταναγκαστικό έργο!

2. Τα οικονομικά μου δεν επαρκούν για γυμναστήρια
Μπορείς να γυμναστείς αν θέλεις και μόνη σου χωρίς να επιβαρύνεις τη τσέπη σου. Υπάρχουν πολλά video στο youtube με προγράμματα γυμναστικής:
https://www.youtube.com/watch?v=JhbrWigPAMA
https://www.youtube.com/watch?v=1919eTCoESo
https://www.youtube.com/watch?v=fcN37TxBE_s
αλλά και διάφορα δωρεάν apps για τα κινητά που μπορούν να σε βοηθήσουν στη solo γυμναστική σου άσκηση: Nike + Run Club, sworkit, Weight Loss Running by Verv.

3. Δεν έχω χρόνο για γυμναστήριο
Μη μου πεις ότι δεν θα βρεις λίγο χρόνο – μία ώρα για τρεις φορές την εβδομάδα ή έστω για δύο! Όπως πηγαίνεις στις δραστηριότητες τα παιδιά, ή κάνεις τις δουλειές του σπιτιού μετά τη εργασία σου, έτσι θα θεωρήσεις δεδομένο ότι θα πας γυμναστήριο. Ακόμα και αν πραγματικά δεν μπορείς να ξεκλέψεις λίγο χρόνο για την υγεία σου τότε ακολούθησε τα tips των ειδικών:
• Ξέχνα το αυτοκίνητο και όπου μπορείς πήγαινε με τα πόδια.
• Προτίμησε να χρησιμοποιείς τις σκάλες αντί του ασανσέρ.
• Βγάλε μεγαλύτερη βόλτα το σκύλο ή τώρα που καλοκαιριάζει βρες παρέα και ξεκίνα το περπάτημα.
• Βάλε το χορό στη ζωή σου ακόμη και μέσα στο σπίτι.

4. Δεν βρίσκεται κοντά μου κανένα γυμναστήριο
Σίγουρα αυτή είναι μια καλή δικαιολογία αλλά σκέψου ότι αν χρειάζεσαι αυτοκίνητο για τη μετακίνηση σου, θα αλλάζεις παραστάσεις, θα ξεφεύγει το μυαλό σου από τις υποχρεώσεις και θα αποφορτίζεσαι. Στη τελική, ψάξε να βρεις κοντά σου ένα πάρκο με όργανα. Υπάρχουν πολλά πλέον που έχουν επανδρωθεί από τους δήμους.

5. Είμαι συνέχεια κουρασμένη και δεν έχω διάθεση
Το καταλαβαίνω ότι αν δουλεύεις και μετά επιστρέφεις στο σπίτι για να συνεχίσεις με το μαγείρεμα, συμμάζεμα και άλλα πολλά, σίγουρα θα είσαι κουρασμένη. Σκέψου όμως ότι γυμνάζοντας το σώμα σου θα χαλαρώσεις, το άγχος θα φύγει και το σώμα και θα ξυπνήσει. Πολλές φορές η κούραση που νιώθεις είναι νοητική και απλά το σώμα χρειάζεται την άσκηση για να επανέλθει ή ζωντάνια και ευεξία. Άσε που ο ύπνος σου θα είναι καλύτερος.

6. Δεν έχω παρέα να πάμε μαζί γυμναστήριο
Βρες μια φίλη, τον καλό σου, ή τα παιδιά σου και ξεκίνα γυμναστήριο. Στη τελική αν δεν σε ακολουθεί κανείς τότε σίγουρα θα βρεις παρέα στο γυμναστήριο. Έχει αποδειχθεί όταν γυμνάζεσαι με παρέα δύσκολα θα τα παρατήσεις.

7. Ξέρω ότι θα τα παρατήσω εύκολα
Για αυτό βάλε μικρούς στόχους και μην έχεις υπερβολικές απαιτήσεις από τον εαυτό σου αλλά ούτε και από το γυμναστήριο. Επιδίωξε να μη πέσεις με τα μούτρα, να πηγαίνεις καθημερινά, να ασκείσαι υπερβολικά γιατί θα κουραστείς σύντομα. Θα είναι καλύτερα να γραφτείς για ένα μήνα και αν τα πας καλά ανανέωσε τη συνδρομή σου.

8. Είμαι μεγάλη σε ηλικία ή έχω να γυμναστώ πολλά χρόνια
Ποιος σου είπε ότι η είσοδος στο γυμναστήριο θέλει ταυτότητα; Μήπως θα δώσεις κατατακτήριες εξετάσεις και φοβάσαι μη σε κόψουν επειδή είσαι αγύμναστη; Ίσα ίσα όσο μεγαλώνεις, χάνεις μυϊκή μάζα και μπαίνει στη ζωή σου η οστεοπόρωση, τόσο πιο επιβεβλημένη είναι η γυμναστική. Μίλησε με το γιατρό σου και μετά με το γυμναστή σου, πες του τις ανάγκες σου, τι θέλεις να πετύχεις με τη γυμναστική και ακολούθησε τις συμβουλές του.

9. Έχω βάλει πολλά κιλά και ντρέπομαι
Ξεπέρασε τις ντροπές και βάλε στόχους που μπορείς να πραγματοποιήσεις. Ακολούθησε μια σωστή διατροφή, άλλωστε στα οργανωμένα γυμναστήρια υπάρχει και τμήμα διατροφής και παράλληλα ξεκίνησε με τη βοήθεια του γυμναστή τις κατάλληλες ασκήσεις ώστε οι στόχοι σου να επιτευχθούν σταδιακά για να έχεις ένα μόνιμο αποτέλεσμα. Για καλύτερο αποτέλεσμα, οι ειδικοί συμβουλεύουν να ακολουθείς ένα συνδυασμό προγράμματος αερόβιας άσκησης και αντιστάσεων.

10. Έχει πολύ κόσμο στο γυμναστήριο και δεν θα το απολαμβάνω
Σίγουρα στο γυμναστήριο θα βρεις κόσμο ιδιαίτερα στην αρχή του χρόνου, πριν και μετά το καλοκαίρι αλλά και σε συγκεκριμένες ώρες αιχμής. Πήγαινε, λοιπόν, ή νωρίς το πρωί ή αργά το βράδυ αφού τα περισσότερα γυμναστήρια είναι ανοικτά μέχρι τις 12 το βράδυ.

11. Βαριέμαι θανάσιμα στο γυμναστήριο
Αν είσαι από τις γυναίκες που βαριέσαι γενικά εύκολα τότε είναι φυσικό όταν ακολουθείς το ίδιο πρόγραμμα στο γυμναστήριο και δεν υπάρχουν εναλλαγές να βαρεθείς. Μίλησε με το γυμναστή σου και αυτός θα σου φτιάξει το κατάλληλο πρόγραμμα για σένα.

Βάλε λοιπόν μικρούς στόχους και μην κάνεις δηλώσεις. Το ξέρω από εμένα, έχω ανακοινώσει τόσες φορές ότι ξεκινώ γυμναστική που πλέον δεν με πιστεύουν.

Σκέψου ότι ποτέ δεν είναι αργά να επενδύσεις στη υγεία και στη καλή φυσική κατάσταση!

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Παρακαλούμε πληκτρολόγησε το σχόλιο σου!
Παρακαλούμε πληκτρολόγησε το όνομα σου εδώ