Μελομακάρονο ή Κουραμπιές; Το δίδυμο των Χριστουγέννων.

Από τα δύο διαλέγεις και τα δύο! Υπερβολή; Ποιό υπερισχύει σε θρεπτική αξία; Τι προτιμάς;

Μελομακάρονο (300-350 θερμίδες ανά 100 γραμμ.)
1.Χυμός πορτοκάλι: η βιταμίνη C που περιέχει βοηθά στην άμυνα του οργανισμού και στη καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου.
2.Ελαιόλαδο: περιέχει βιταμίνη Ε που βοηθά στη καλή υγεία του δέρματος, είναι αντιοξειδωτική και προστατεύει τον οργανισμό από τις ελεύθερες ρίζες
3.Καρύδια: περιέχουν πολυακόρεστα λιπαρά οξέα που προστατεύουν τη καρδιά καθώς και ωμέγα-3 λιπαρά
4.Μέλι: βιταμίνες του συμπλέγματος Β που βοηθά στη καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος, σίδηρο και φυλλικό οξύ
5.Κανέλα: περιέχει σίδηρο και συντελεί στη πρόληψη της αναιμίας
6.Γαρίφαλο: Περιέχει φλαβονοειδή που έχουν αντιφλεγμονώδη δράση

Κουραμπιές (400-450 θερμίδες ανά 100 γραμμ.)
1.Bούτυρο: περιέχει κορεσμένα λιπαρά και η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας μπορεί να αυξήσει τη χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια
2.Αμύγδαλα: περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά βιταμίνη Ε και ασβέστιο
3.Ζάχαρη: δεν έχει θρεπτική αξία

 

Άρα στη μάχη ανάμεσά τους πέρα από τη προσωπική προτίμησή σου υπερισχύει το μελομακάρονο σε θρεπτική αξία.

Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάς ότι αν και τα δύο έχουν περίπου τις ίδιες θερμίδες, επιβάλλεται να τα επιλέγεις με μέτρο. Θυμήσου οτι μπορεί να μονοπωλούν τις γιορτές, αλλά αισθητή κάνουν τη παρουσία τους οι παραδοσιακές δίπλες, ο μοναδικός μπακλαβάς, η κλασσική βασιλόπιτα και το ιταλικό πανετόνε.
.

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Παρακαλούμε πληκτρολόγησε το σχόλιο σου!
Παρακαλούμε πληκτρολόγησε το όνομα σου εδώ