10+1 Τρόποι για να πετύχει η δίαιτά σου!

Εχεις αναρωτηθεί γιατί, ενώ ξέρεις τι πρέπει να φας για να χάσεις βάρος ,γιατί ενώ ξεκινάς με όλους τους οιωνούς με το μέρος σου, με έναν μαγικό τρόπο η δίαιτά σου τινάζεται στον αέρα;

Διάβασε τους 10+1 τρόπους για να πετύχει η δίαιτά σου!

1. Ακολούθησε τη λαϊκή ρήση

« Mην αναβάλλεις για αύριο αυτό που μπορείς να κάνεις σήμερα». Σκέψου ότι με την αναβλητικότητά σου χάνεις την ευκαιρία να αποκτήσεις το σώμα που επιθυμείς.

2. Αναγνώρισε τα συναισθήματά σου.

Είσαι αγχωμένη, στεναχωρημένη, θυμωμένη, βαριέσαι; Η συναισθηματική « υπερφαγία » καραδοκεί. Σκέψου ότι η πρόσληψη τροφής δεν επιλύει το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις την συγκεκριμένη περίοδο, γι’ αυτό χρησιμοποίησε τεχνικές και συμπεριφορές που θα περιορίσουν την στροφή προς το φαγητό.

3. Ακολούθησε ένα υγιεινό διαιτητικό πλάνο.

Bάσισε στα φρούτα, τα λαχανικά, τα δημητριακά ολικής άλεσης και τις καλές πρωτεΐνες (δηλαδή ψάρι, κοτόπουλο, γαλοπούλα). Περιόρισε τα λιπαρά και χρησιμοποίησε ελαιόλαδο ωμό στο φαγητό σου. Προσπάθησε, επίσης, να μη παραλείπεις γεύματα και να τρως αν είναι δυνατόν κάθε 3-4 ώρες.

4. Θέσε στον εαυτό σου ρεαλιστικούς στόχους και δεσμεύσου.
Μη περιμένεις να χάσεις σε δεκαπέντε ημέρες τα κιλά που έβαλες σε μήνες ή και χρόνια.

5. Κάνε μικρά βήματα.
Θα χρειαστεί χρόνος και πολλή υπομονή για να αλλάξεις συνήθειες χρόνων.

6. Μάσα αργά το φαγητό σου.
Θα χορτάσεις γρηγορότερα και ο οργανισμός σου θα απορροφήσει περισσότερα θρεπτικά συστατικά. Ο εγκέφαλός του ανθρώπου χρειάζεται 20 λεπτά για αποστείλει το μήνυμα από το στομάχι στον εγκέφαλο ότι έχεις χορτάσει.

7. Περιόρισε τους πειρασμούς.
Την επόμενη φορά στο supermarket, απόφυγε να αγοράσεις πολλά μπισκότα, σοκολάτες, πατατάκια κτλ. Μην φτιάξεις κέικ ή μπουγάτσα στο σπίτι. Όσο λιγότερα πράγματα βλέπεις, τόσα λιγότερα λιγουρεύεσαι και θα είναι ευκολότερο να κρατήσεις το πρόγραμμα.

8. Κατέγραψε σε ένα ημερολόγιο τα γευματά σου και όχι μόνο.
Σημείωνε τί ώρα τρως , τις μερίδες, καθώς και τί νοιώθεις την ώρα που τρως. Μόνο έτσι θα συνειδητοποιήσεις ακριβώς γιατί παχαίνεις.

9. Επιβράβευσε τη προσπάθεια και τα αποτελέσματά σου.
Κάθε φορά που πιάνεις έναν σου στόχο χάρισε στον εαυτό σου κάτι (εκείνα τα παπούτσια που είδες στην βιτρίνα είναι ό,τι πρέπει…!!)

10. Βρες παρέα.
Μπορεί να είναι ο σύντροφος σου, μια φίλη, μία συνάδελφος. Όχι μόνο ο ένας θα παρακινεί τον άλλον, αλλά θα ανταγωνίζεσαι και θα δεσμεύεσαι να τηρείς το πρόγραμμά.

11. Πρόσθεσε την άσκηση στη ζωή σου.
Αυτό δεν σημαίνει αποκλειστικά και μόνο να λειώνεις στο γυμναστήριο και ιδιαίτερα όταν δεν έχεις ελεύθερο χρόνο.

Σημαίνει όμως να μετατρέψεις τη καθημερινότητά σου και να βάλεις λίγο άσκηση. Χρησιμοποίησε τις σκάλες, σήκωσε και με τα δύο χέρια τις σακούλες του super market, παίξε με τα παιδιά σου και για κοντινές αποστάσεις ίσως μην πάρεις το αυτοκίνητο.

Λοιπόν ,ξεκίνησε σήμερα και απόλαυσε το αύριο…είναι τόσο κοντά όσο εσύ θέλεις να το δεις…

Εκτύπωση

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Παρακαλούμε πληκτρολόγησε το σχόλιο σου!
Παρακαλούμε πληκτρολόγησε το όνομα σου εδώ