10 Tips πριν βγεις στη παραλία αυτό το καλοκαίρι!

Το καλοκαίρι ήρθε και οι παραλίες σε περιμένουν να απολαύσεις τη θάλασσα και φυσικά τον ήλιο. Η Αυγή Ντάγγα, διαιτολόγος-διατροφολόγος μοιράζεται μαζί σου 10 tips που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις το σώμα που επιθυμείς.

Εάν μετράς τις ημέρες μέχρι το καλοκαίρι και θέλεις να βεβαιωθείς ότι το αποτέλεσμα είναι το καλύτερο, τότε ίσως είναι καιρός να αρχίσεις να σκέφτεσαι λίγο πιο διεξοδικά τη ποιότητα του φαγητού που καταναλώνεις. Προσαρμόζοντας τις διατροφικές σου συνήθειες με απλούς τρόπους και κόβοντας τις υπερβολικές θερμίδες θα μπορούσες να βοηθήσεις το σώμα σου να επανέλθει στα κιλά που επιθυμείς!

Οι 10 συμβουλές μου λοιπόν είναι οι εξής:

1. Αρχικά βάλε στη ζωή σου το πρωινό, καθώς και τα 5 γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας!

Αυτές οι 2 απλές συνήθειες θα σε βοηθήσουν να ξεκινήσεις την ημέρα σου γεμάτη ενέργεια καθώς και θα σου προσφέρουν τις απαραίτητες βιταμίνες που χρειάζεται ο οργανισμός σου για να συνεχίσει να λειτουργεί και βοηθούν τον μεταβολισμό σου.

2. Κατανάλωσε άφθονο νερό
Ήξερες ότι το νερό συμβάλει στις περισσότερες από τις μεταβολικές διαδικασίες στο σώμα σου; Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι η αφυδάτωση, που μπορεί να έχεις υποστεί, εμποδίζει να χάσεις αυτό το ανεπιθύμητο σωματικό βάρος που σε ταλαιπωρεί και επίσης σε κάνει να νιώθεις πρησμένη! Καλό θα ήταν να καταναλώνεις ένα ποτήρι νερό πριν από τα βασικά σου γεύματα, καθώς θα μπορούσε να σε βοηθήσει να αισθανθείς κορεσμό γρηγορότερα, πράγμα που σημαίνει ότι καταναλώνεις μικρότερη ποσότητα φαγητού, άρα και λιγότερες θερμίδες.

3. Προετοίμασε σνακ πριν πας οπουδήποτε
Να έχεις μαζί σου φρέσκα φρούτα και άλλα υγιεινά σνακ έτοιμα ή φτιάξε ένα ωραίο σμούθι με γιαούρτι, ή και γάλα αμυγδάλου ή ακόμη και κάποιο σορμπέ ώστε όταν έρθει η ώρα του σνακ μεταξύ των κυρίων γευμάτων να έχεις κάτι έτοιμο, υγιεινό και με λίγες θερμίδες.

4. Κράτησε ένα ημερολόγιο καταγραφής τροφίμων
Το κλειδί για την επιτυχή απώλεια βάρους δεν είναι μόνο να απαλλαγείς από τα περιττά κιλά – αλλά και να διατηρηθείς σε αυτά. Να καταγράφεις τι τρως κάθε ημέρα και θα διαπιστώσεις ότι είναι πολύ πιο εύκολο να εντοπίσεις τυχόν λάθη ή κακές συνήθειες και στη προσπάθειά σου να το διορθώσεις ίσως καταφέρεις να το κάνεις και τρόπο ζωής.

5. Κοιμήσου περισσότερο
Μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που κοιμούνται τις ώρες που χρειάζεται κάθε βράδυ, χάνουν γενικά περισσότερο βάρος από τους ανθρώπους που αγωνίζονται με την αϋπνία. Εάν έχεις προβλήματα ύπνου, αυτό θα μπορούσε να είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους δεν μπορείς να χάσεις βάρος τόσο εύκολα όσο θα ήθελες.

6. Χρησιμοποίησε μικρότερα πιάτα ή μπολ/τάπερ
Αντικατέστησε το μεγάλο πιάτο που μπορεί να χρησιμοποιείς για το βραδινό σου με ένα μικρότερο. Είναι ένας απλός αλλά αποτελεσματικός τρόπος για τον περιορισμό της μερίδας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να γεμίσεις το πιάτο σου και να αισθανθείς ότι καταναλώνεις μεγαλύτερη ποσότητα, ενώ εξακολουθείς να ελέγχεις τη μερίδα σου.

7. Χρησιμοποίησε μπαχαρικά στο φαγητό σου
Πρέπει πάντα να σιγουρευτείς ότι απολαμβάνεις τα γεύματα σου, ανεξάρτητα από το αν προσπαθείς να έχεις απώλεια βάρους ή όχι. Προσθέτοντας μπαχαρικά στο φαγητό μπορείς σιγά σιγά να μειώσεις τη ποσότητα του αλατιού ή της ζάχαρης στα φαγητά και να αποφύγεις την κατακράτηση.

8. Απόλαυσε κάθε μπουκιά
Αντί να γεμίζεις το στόμα σου με μεγάλες μπουκιές και μεγάλη ποσότητα φαγητού, προσπάθησε να εστιάσεις περισσότερο στο τι έχεις στο στόμα σου. Απόλαυσε τις διαφορετικές γεύσεις και υφές και άκουσε τα σημάδια που σου δίνει το στομάχι σου όταν είναι γεμάτο. Προσπάθησε να μην αποσπά κάτι την προσοχή σου πχ. τηλεόραση, γιατί όταν είσαι αφηρημένη μπορεί να καταναλώσεις πιο πολύ φαγητό από ότι πραγματικά χρειάζεσαι και να συμβάλει στην σταδιακή αύξηση του σωματικού σου βάρους.

9. Προσπάθησε να ασκείσαι
Να βάλεις περισσότερη άσκηση στην καθημερινή σου ρουτίνα. Είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να συμβάλεις στην απώλεια του βάρους και στην καλύτερη ψυχολογία. Σκέψου πώς μπορείς να εφαρμόσεις την άσκηση στο πρόγραμμά σου, ακόμα κι αν σημαίνει να πηγαίνεις στη δουλειά σου με τα πόδια ή με το ποδήλατο η ακόμη και να βγαίνεις για περίπατο με μια φίλη σου.

Εάν είσαι τακτική επισκέπτρια του γυμναστηρίου τότε τέλεια! Εάν πάλι είσαι πολυάσχολη και δεν έχεις χρόνο να ενταχθείς σε κάποιο ομαδικό τμήμα ή να πας στο γυμναστήριο σε συμβουλεύω: προσπάθησε να κινείσαι. Προσπάθησε να βρεις χρόνο για ένα περίπατο εάν ο καιρός είναι καλός, για να καταφέρεις να φτάσεις τα 10.000 βήματα που συνίστανται για όσους δεν ασκούνται.

10. Παρακολούθησε τους υδατάνθρακες

Τέλος, αν και δεν είναι κακό να έχεις τους υδατάνθρακες στη διατροφή σου, θα πρέπει να παρακολουθείς προσεκτικά τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες. Επεξεργασμένοι είναι οι υδατάνθρακες οι οποίοι έχουν υψηλή περιεκτικότητα ζάχαρης και είναι φτωχοί σε θρεπτικά συστατικά. Τέτοιοι υδατάνθρακες είναι το λευκό ψωμί, τα κουλούρια, τα λευκά αρτοσκευάσματα και τα γλυκά.

Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες είναι ανθυγιεινοί, επειδή παρέχουν θερμίδες και ταυτόχρονα στερούνται θρεπτικών συστατικών, όπως βιταμίνες, φυτικές ίνες και μέταλλα. Επιπλέον, έχουν συνήθως υψηλό γλυκαιμικό δείκτη (ανεβάζουν ταχέως τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα) και καταναλώνοντας τους πεινάς συντομότερα. Καλό θα ήταν λοιπόν να αποφεύγονται.

Οι ακατέργαστοι υδατάνθρακες είναι οι «καλοί» και παρέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά. Προέρχονται συνήθως από φυσικές πηγές τροφίμων, όπως τα φρούτα, τα λαχανικά, τα δημητριακά, ζυμαρικά ολικής αλέσεως, το καστανό ρύζι και τα όσπρια. Οι υδατάνθρακες αυτοί περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά, μεταλλικά στοιχεία, βιταμίνες και φυτικές ίνες. Συστατικά τα οποία είναι απαραίτητα για την υγεία του οργανισμού μας. Αυτοί σε βοηθούν στο να έχεις κορεσμό και να μην πεινάς κατά τη διάρκεια της ημέρας γι’ αυτό πρέπει να τους προτιμάς.

Ελπίζω αυτά τα 10 tips να σου φανούν πολύ χρήσιμα! Μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες και συμβουλές κάνοντας μια επίσκεψη στην Ιστοσελίδα μου:

https://nutridag.gr

Καλό καλοκαίρι!

Εκτύπωση

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Παρακαλούμε πληκτρολόγησε το σχόλιο σου!
Παρακαλούμε πληκτρολόγησε το όνομα σου εδώ